Om os

Kørelærer Jan Nielsen, har været kørelærer siden 2001 og har haft sin egen køreskloen i Stenløse, Egedal kommune i mange år. Køreskole har ligget i Holbæk siden 2013.  I starten af 2021 har vi etableret en køreskole i Asnæs

Jan er også førstehjælp instruktør og har fået uddannelse siden 2006.

Køreskolen har i de 20 år den har eksisteret haft stor succes. Det er vi glade for, og vi kunne fortsætte bestræbelserne for at yde kvalitetsundervisning til en konkurrencedygtig pris. I dag kan vi i tilbyde bil kørekort, generhvervelse af kørekortet, særlig køreundervisning (kørselsforbud), ombytning af kørekort, vejledende helbredsmæssig køretest og færdselsrelateret førstehjælps kursus.

Vi glæder os  meget at starte undervisningen af elever i odsherred.

Beliggenhed : Toftegårdsvej 27, 1. sal. 4550 Asnæs.

50 meter fra Asnæs togstation.

Hos Downtown Køreskole får du kvalificeret og kvalitets undervisning både i Teori samt Praktik uden at blive ruineret.  Vi har i gennem vores 20 årige levetid løbende udviklet vores undervisning i teori, dette har bevirket at vi kan holde en høj beståelses procent.

Indgang til køreskole på 1.sal.

Teori lokale

Downtown Køreskole

Toftegårdsvej 27, 1. sal.

4550 Asnæs